TulsaPlatform mengangkat lajur ganda sidang aluminumKaedah industri untuk mengatasi kebocoran

  • masa pelepasan:2024-03-25 11:10:04
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:399
  • Penerangan pantas:

    Tulsa,Banyak rangkaian lif boleh disambung dan - # I-beam boleh ditetapkan pada tinggi tertentu antara setiap rangkaian lif be

Kandungan artikel

Banyak rangkaian lif boleh disambung dan - # I-beam boleh ditetapkan pada tinggi tertentu antara setiap rangkaian lif bersebelahan, dengan kedudukan yang sama dengan sinar cincin. Pit mesti dilengkapi dengan jaringan pengasingan yang mm di atas aras tanah.

Kaedah isyarat& mdash; Apabila penumpang naik dalam lif dengan peranti penyimpanan elektrik, PC, dan mikrokomputer, pertama-tama mereka perlu memberikan lif isyarat panggilan di atas lantai mereka berada. Selepas memasuki kereta lif, mereka juga perlu mendaftar isyarat lantai mereka mahu pergi ke. isyarat ini akan terus muncul, dan isyarat lif mesti terus merekam dan mengatur perintah pelaksanaan. Ini adalah isyarat atau teknologi logik lif, diikuti oleh penampilan peranti yang boleh diprogram&flash& mdash; Mesin PC. Pada hari ini, PC kebanyakan digunakan untuk lif dan escalator bekalan, sementara lif penumpang menggunakan sistem mikrokomputer yang meningkatkan kepercayaan, anti-gangguan, dan efisiensi jadual. Paparan digital ralat memudahkan penyelamatan. Peralatan kami mempunyai kehidupan layanan panjang! Pemimpin industri dalam produk wayar produk, selamat datang untuk bertanya

TulsaLif pembangunan, lif untuk tujuan pembangunan dan penyelamatan.

Bangunan rumah gaya menara di atas; Unit tinggal dan koridor dengan lantai atau lebih; Bangunan awam Kelas II lain dengan tinggi bangunan yang melebihi meter; Bangunan tinggi dengan lif yang tinggi lebih dari meter; Lif kebakaran berfungsi mempunyai bilik depan. Kawasan bilik depan lif api independen adalah: kawasan bilik depan bangunan penduduk lebih besar dari meter persegi; Kawasan bilik depan bangunan awam dan bangunan kilang tinggi (gudang) lebih besar dari meter persegi. Apabila bilik depan lif kebakaran dikongsi dengan tangga anti asap, kawasannya ialah: kawasan bilik depan berkongsi di bangunan penduduk lebih besar dari meter persegi, dan kawasan bilik depan berkongsi di bangunan awam dan bangunan kilang tinggi (gudang) lebih besar dari meter persegi.

GrujonzSila perhatikan bahawa seharusnya ada ruang lebih dari mm kiri di kedua-dua sisi escalator, dan apabila diatur secara paralel, mengumpulkan, mengatur, dan menerbitkan maklumat industri, melakukan kajian dan analisis data statistik, menyediakan dasar untuk membentuk industri, dan menyediakan perkhidmatan maklumat untuk perusahaan.


TulsaPlatform mengangkat lajur ganda sidang aluminumKaedah industri untuk mengatasi kebocoran



Membersihkan dan membersihkan kasut panduan kereta lif. Seperti yang diketahui kasut panduan berjalan di atas kereta panduan, perlu mengisi cangkir minyak secara peribadi dan bersihkan kasut panduan,TulsaPangkalan platform meningkat, dan kabin perlu bersihkan dengan teliti.

Selain itu, ia juga penting untuk memperhatikan sama ada kaedah pembukaan pintu lif adalah automatik atau manual. Bentuk pintu pembukaan sisi automatik boleh sangat menyimpan kawasan bangunan, membuat penggunaan penuh lebar rak sebanyak yang mungkin, dan membuat ia lebih selesa untuk orang yang lumpuh dan orang tua untuk digunakan, membuat ia lebih selesa.

Lebar sokongan yang efektif bagi sinar sokongan atas dan bawah seharusnya lebih besar dari lebar truss escalator, dan seharusnya ada plat besi terbenam.

Rakomendasi dan konsultasiBanyak rangkaian lif boleh disambung dan - # I-beam boleh ditetapkan pada tinggi tertentu antara setiap rangkaian lif bersebelahan,TulsaPlatform mengangkat lajur ganda sidang aluminum, dengan kedudukan yang sama dengan sinar cincin. Pit mesti dilengkapi dengan jaringan pengasingan yang mm di atas aras tanah.

Untuk melaksanakan pengaturan escalator dan menyediakan balas balik, untuk menentukan konfigurasi peranti terkongsi tertentu, urutan penghantaran,TulsaHarga pemutar hidraulik, dan pengaturan pusingan kereta tangan semasa pengaturan terus menerus.

[UNK][UNK]“& rdquo; Elevator shaft: The design conditions are provided by the user to the architectural design department. The architectural design department analyzes whether the on-site pit depth, top floor height, reaction force etc. can meet the installation requirements of the elevator, as well as which building structures are needed (such as smashing stairs or floors), and develops a renovation construction plan. Jika memang diperlukan untuk mengubah struktur lif disebabkan keadaan teknik awam (seperti saiz kereta, lebar pembukaan pintu, dll.), maka pertimbangkan rancangan bukan piawai lif.


TulsaPlatform mengangkat lajur ganda sidang aluminumKaedah industri untuk mengatasi kebocoran



b. Bila lif lama tidak dapat dimulakan: kerana tidak mampu memasuki benteng, data terbatas hanya boleh dicapai dari luar benteng untuk menentukan sama ada ia bukan piawai (jika ada platform tinggi dalam bilik mesin, saiz pesawat benteng boleh diukur di bilik mesin, tetapi ia tidak cukup tepat) untuk rujukan negosiasi penutupan lif. Dalam kes ini, tandatangan kontrak patut menyatakan bahawa pembetulan benteng dan biaya adalah tanggungjawab pengguna. Untuk struktur dan dimensi shaft yang tidak pasti, pengguna perlu diingatkan untuk menyediakan mereka ke lif selepas lif lama atau beritahu lif untuk mengambil pengukuran sebelum lif baru digunakan.

Skop projekBilik depan lif kebakaran disediakan dengan hidran kebakaran di dalam.

Lif dengan/tanpa pemandu, jenis lif ini boleh mengubah sirkuitnya dan biasanya dijalankan oleh penumpang. Dalam kes aliran penumpang yang tinggi atau keperluan, ia diubah untuk dijalankan oleh pemandu.

Sila perhatikan bahawa seharusnya ada ruang lebih dari mm kiri di kedua-dua sisi escalator, dan apabila diatur secara paralel, tidak ada pengendalian antara kedua-dua escalator.

TulsaIa disarankan untuk menggunakan escalator frekuensi cerdas atau pembolehubah, bilik bukan mesin atau bilik kecil pembolehubah frekuensi lif penumpang, dan lif penglihatan.

Lebar sokongan yang efektif bagi sinar sokongan atas dan bawah seharusnya lebih besar dari lebar truss escalator, dan seharusnya ada plat besi terbenam.

The elevator must be a world-renowned brand with performance in key projects worldwide or domestically.


TulsaMaklumat produk lain
  • EmmenLift kereta api panduanMana yang lebih baik

    EmmenLift kereta api panduanMana yang lebih baik

  • EmmenAngkat dan mendarat jambatanCara memilih jenama

    EmmenAngkat dan mendarat jambatanCara memilih jenama

  • Liga XilingolJembatan naik hidraulik bergerakKeperluan pasaran dijangka bertambah baik

    Liga XilingolJembatan naik hidraulik bergerakKeperluan pasaran dijangka bertambah baik

  • Liga XilingolPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiTeknologi dan bahan apa yang harus ada seb

    Liga XilingolPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiTeknologi dan bahan apa yang harus ada seb

  • Liga XilingolVilla Home ElevatorJangkaan pembangunan yang stabil

    Liga XilingolVilla Home ElevatorJangkaan pembangunan yang stabil

  • ShenyangApa fungsi utama pengubah kuasaApa ciri-ciri barisan pengeluaran sekurang-kurangnya

    ShenyangApa fungsi utama pengubah kuasaApa ciri-ciri barisan pengeluaran sekurang-kurangnya

  • SitadMeja angkat hidraulik kecilApakah struktur kristal

    SitadMeja angkat hidraulik kecilApakah struktur kristal

  • SitadAngkat dan turunkan jambatan naikPeriksa selepas penggunaan

    SitadAngkat dan turunkan jambatan naikPeriksa selepas penggunaan

  • segera:Peringatan: Maklumat TulsaPlatform mengangkat lajur ganda sidang aluminumKaedah industri untuk mengatasi kebocoran memberi anda TulsaPlatform mengangkat lajur ganda sidang aluminumKaedah industri untuk mengatasi kebocoran oleh syarikat kami, perkhidmatan TulsaPlatform mengangkat lajur ganda sidang aluminumKaedah industri untuk mengatasi kebocoran dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk TulsaPlatform mengangkat lajur ganda sidang aluminumKaedah industri untuk mengatasi kebocoran, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian TulsaPlatform mengangkat lajur ganda sidang aluminumKaedah industri untuk mengatasi kebocoran. TulsaPlatform mengangkat lajur ganda sidang aluminumKaedah industri untuk mengatasi kebocoran di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di TulsaPlatform mengangkat lajur ganda sidang aluminumKaedah industri untuk mengatasi kebocoran, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!